DOZVOLI DA UMREM UMJESTO NJE

10.02.2013.


Image and video hosting by TinyPic



Moji stihovi za MEĐUNARODNI PJESNIČKI FESTIVAL 2012 KULTura Snova
zajednička zbirka poezije „MORE NA DLANU“


Dozvoli da umrem umjesto nje,
da zamolim sliku na zidu što stoji
zrnca da prsti mi prebiru
snovi da ostave me na miru
živjeti dalje život, ali ne znam koji

nisu Te snovi prestali sanjati
nije Te život prestao živjeti
nisi koliko Te trebam, moja bila

ne može suza da nestane, prestane,
makar malo da zastane i steže me i guši
sva nadanja ona ruši

ne želim bez Tebe dalje
makar su oni tu pored mene
i zadnju poruku što nebo mi šalje
ne smije da mi uzme Tebe

trebam Te
i svako jutro Tvoj dlan
noć mirnu, nemirni dan
Tvoj glas, pogled i sjenu
podari mi Bože smrt njenu

i bol ću uzeti tijelom svojim
orošeno čelo i to mi Bože daj
molim te da klonem i patim ako treba
dozvoli da umrem umjesto



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.