2. dio fotografija sa promocije moje 1. zbirke "ZRNA SLOVA MOJE MAJKE"

21.02.2015.


Image and video hosting by TinyPic

''neka mi se oči odmore
na tvom pogledu
još malo
dok sunce ne krene prema zalazu. ''


''S ovim stihovima počela je promocija Mirjane Pejak. Bilo je ...prekrasno je slaba riječ.'' - napisala je urednica Zbirke gđa. Katica Felštinski

Zahvaljujem članovima Udruge umjetnika Vjekoslav Majer, prijateljima, poznanicima i mojoj obitelji na podršci, te provedenim zajedničkim trenucima predstavljanja moje zbirke ZRNA SLOVA MOJE MAJKE, dana 20.veljače 2015. godine u Udruzi umjetnika Vjekoslav Majer Zagreb.

Poklonili ste mi svoje vrijeme, pažnju, srdačnost i stihove, a ja jedino što sam Vama mogla pokloniti su moja Zrna. Nadam se da će Vas zbirka uvijek podsjetiti na mene.

Također se zahvaljujem predsjednici Udruge umjetnika Vjekoslav Majer, gospođi Ljiljani Šiljak kao predstavnici izdavača Zrna na organizaciji promocije,

urednici, pjesnikinji Katici Felštinski,
recenzentici, pjesnikinji Jadranki Varga,
recenzentu, književniku Zlatku Martinku,
prof. Mariji Juračić za predgovor, lekturu teksta i grafičku pripremu,
i prof. Mariji Mihovili Pasarić za korekturu teksta.

Hvala Vam svima od srca.

Mirjana Pejak Peki


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.